Найвідоміший виробник чаю першим в Україні пройшов екологічну сертифікацію

Першим українським брендом серед локальних чайних виробників, який отримав знак відповідності світовим екологічним нормам, став ТМ MAYSKIY (“Майський”).

Як ідеться в пресрелізі, компанія MAY-Ukraine отримала офіційне право на розміщення екологічного маркування “Зелений журавлик” на продукції ТМ MAYSKIY. Щоб отримати екологічний сертифікат якості, продукція ТМ MAYSKIY у межах реалізації стратегії ESG пройшла екосертифікацію згідно з ДСТУ ISO 14024. За результатами оцінки відповідності, ухвалено рішення про відповідність заявленої продукції вимогам СОУ ОЕМ 08.002.03.077 “Чай і чайні напої. Екологічні критерії оцінки життєвого циклу”.

Повідомляється, що у процесі аудиту було перевірено споживче пакування, яке відповідає вимогам чинного законодавства. Воно може бути переробленим у майбутньому і не оброблене таким чином, який перешкоджає подальшому переробленню.

Окрім того, аудитори високо оцінили підприємство й чинні процедури у сфері управління екологією, а також заплановані заходи щодо реалізації екологічної політики компанії.

Зазначимо, що маркування “Зелений журавлик” визнається в 60 країнах світу і є внесеним до Глобальної мережі екологічного маркування GEN. Такий знак в Україні є гарантією того, що продукція справді не містить гормональних препаратів, антибіотиків, важких металів, пестицидів, нітратів, канцерогенів та інших шкідливих і небезпечних для здоров’я хімікатів.

“Зелений журавлик” — знак добровільної сертифікації. Виробник, прагнучи отримати право наносити його на свою продукцію, витрачає чимало часу й коштів на приведення виробництва до необхідних стандартів. Іноді цей процес займає кілька місяців, іноді — кілька років. Дозвіл на маркування “Зеленим журавликом” видає уповноважений орган сертифікації ВГО “Жива планета”, а вимоги, яким повинен відповідати товар або послуга, прописано в ДСТУ ISO 14024-2002.

За словами заступниці гендиректора з питань якості, безпеки харчової продукції та соціальної відповідальності Тетяни Наконечної, майже 70% охочих отримати “Зеленого журавлика” не проходять процедуру з першого разу.

“Підприємству дають рекомендації щодо поліпшення екологічних норм стосовно сировини й методів виробництва і не забороняють робити нові спроби до отримання бажаного результату”, — сказала вона.

Наконечна також наголосила, що вимоги до продукції для отримання сертифікації найсуворіші.

“Процедура отримання цього екомаркування досить складна, включає тривалу процедуру сертифікації, що підтверджує дотримання екологічних стандартів на всіх етапах виробництва. Під знаком знаходиться код екологічного стандарту, відповідно до якого проходила сертифікацію дана продукція.Тому український споживач, побачивши на пакуванні “Журавлика”, може бути впевнений — перед ним якісний, безпечний продукт, що має поліпшені екологічні характеристики”, — підтвердила посадовиця.

Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите некорректный текст и нажмите Ctrl+Enter - так Вы поможете нам улучшить сайт. Спасибо!