Авто
2020-03-04 14:42
Источник: capitalist.in.ua
Компанія BMW представила свій новий двовимірний логотип. Емблема виконана в спрощеному дизайні. Логотип позбувся чорної заливки зовнішнього кола, але при цьому зберіг сині і білі сектора в центрі.
У компанії заявили, що новий логотип повинен привернути увагу і молодих покупців, які добре розбираються в світі цифрових технологій. До цього емблема змінювала свій дизайн в 1997 році, пише Autonews.
Першим автомобілем, який отримав нову емблему, став концепт-кар i4, серійна версія якого з'явиться у 2021 році та складе конкуренцію Tesla Model 3. Заявлений запас ходу автомобіля без підзарядки акумуляторів становитиме 600 кілометрів (за світовим циклом WLTP).
Раніше стало відомо, що компанія Kia планує змінити свій фірмовий логотип у жовтні 2020 року. Про те, що компанія Kia зареєструвала в патентному відомстві Південної Кореї (KIPRIS) нову фірмову емблему, стало відомо в грудні 2019 року. Логотип являє собою сполучені літери, які можуть бути виконані в чорному або білому кольорі.
Минулого року нову фірмову емблему представив Volkswagen. Майбутній логотип став плоским — в стилі значків, які використовувалися на оригінальному Beetle. У компанії вважають, що спрощений логотип краще зображається на рекламних сайтах, а також на екранах гаджетів. Залежно від типу машин в емблемі будуть використовувати кілька кольорів: чорний, червоний і синій.
Читайте также