В Facebook та Instagram почнуть видаляти чужі зображення

Facebook дозволить людям контролювати зображення, якими вони володіють, і слідкувати за тим, де вони публікуються. В оновленні своєї платформи компанія починає працювати з певними партнерами, щоб надати їм право вимагати право власності на зображення, а потім модерувати, де ці зображення відображаються на платформі Facebook, зокрема в Instagram. Мета – врешті-решт відкрити цю функцію для всіх, як це вже відбувається з правами на музику та відео. Компанія не надала графік, коли вона планує запустити цю функцію.

Facebook не розголошує, хто є його партнерами, але теоретично це може означати, що якщо такий бренд, як National Geographic, завантажує свої фотографії в Менеджер прав Facebook, він може відстежувати, де вони відображаються, так само і на сторінках інших брендів в Instagram. Звідти компанія зможе дозволити зображенням залишатися де вони є, або видалити допис, що порушує права, або використовувати територіальний блок, тобто пост залишається активним, але його не можна переглядати на територіях, де застосовуються авторські права компанії.

 

“Ми хочемо переконатись, що дуже добре розуміємо цей варіант використання з набору надійних партнерів, перш ніж розширювати його, оскільки, як ви можете собі уявити, такий інструмент є досить чутливим і досить потужним, і ми хочемо переконатись, що у нас є захисні огородження, щоб люди могли використовувати їх безпечно та належним чином ”, – говорить Дейв Аксельгард, менеджер з продуктів, що працює з розробниками та видавцями у Facebook, у коментарі The Verge.

Щоб заявити своє авторське право, власник прав на зображення завантажує файл CSV до Менеджера прав Facebook, який містить усі метадані зображення. Також вказується, де застосовуються авторські права, і є можливість залишити певні території поза межами. Після того, як менеджер перевірить, що метадані та зображення збігаються, він обробить це зображення та відстежить, де воно відображається. Якщо інша особа спробує заявити право власності на те саме зображення, обидві сторони можуть оскаржити претензію, і Facebook врешті-решт передасть її тому, хто подав перший. Якщо після цього вони хочуть оскаржити це рішення, вони можуть скористатися формами Facebook.

Це оновлення може потенційно перешкодити роботі Instagram, оскільки облікові записи часто мають одне і те ж зображення і лише позначають власника. Тепер ці власники прав можуть негайно прибрати ці дописи. Зрештою, творцям, можливо, доведеться інвестувати у власні фотографії чи створення зображень, щоб уникнути видалення публікацій. Зрештою, це може бути те, що хоче Instagram: стати місцем, де розміщуються оригінальні зображення.

Аксельгард каже, що вони починають з невеликої групи, щоб “дізнатись більше та з’ясувати правильний спосіб вирішення конкретних випадків використання, наприклад, мемів”.

Частина цього процесу означає визначення того, наскільки редагування може відбутися із зображенням, як мемом, перш ніж воно кваліфікується як “збіг” із образом власника прав. Звичайно, меми редагуються постійно, тому Facebook повинен визначити, чи дозволить людям видалити ці меми.

Авторські права на Instagram є проблемою протягом багатьох років, і зовсім недавно компанія заявила, що користувачам потрібен дозвіл фотографів, щоб вставляти фото у свої публікації. Раніше папарацці подавали до суду на знаменитостей за те, що вони також завантажували фотографії до власних акаунтів. В основному авторське право стає брудним, особливо в Instagram, і Менеджер прав може впорядковувати речі, одночасно трансформуючи платформу.

Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите некорректный текст и нажмите Ctrl+Enter - так Вы поможете нам улучшить сайт. Спасибо!